Outsourcing Partner OÜ (OSP) pakub ettevõtetele võimalust teenusena sisse osta erinevate põhitegevust toetavate valdkondade teenuseid ja kaupu.
Pakume:
– ühis- ja üksikostude korraldamist, kus arvestatakse iga kliendi personaalsete vajadustega, koondades need terviklikuks hankeks.
– tugiteenuse juhtimist (kliendispetsiifilise põhitegevust toetava tegevuse ülevõtmine ning tugiteenustega seotud projektide juhtimine);
- avalikule ja erasektorile kõiki riigihangetega seonduvaid teenuseid (konsultatsioonid, koolitused, lihthangete ja hankemenetluste läbiviimine).
Mida võidab teie klient? Mille poolest olete unikaalsed?
Ettevõtted, kes kasutavad meie teenust, saavad vabanenud ressursid suunata oma põhitegevuse arendamisele. Majanduslik kasu outsourcing’ust saadakse peamiselt finants- ja ajaressursside kokkuhoiust ning professionaalsemast ja kvaliteetsemast teenusest.
OSP unikaalsus on sisse kirjutatud Eesti firmade struktuuri. Umbes 95% Eesti erasektori ettevõtetest on väikeettevõtted (kuni 10 inimest, käive kuni 650 tuhat eurot).
Suureettevõtteid (üle 250 töötaja, käive alates 15 miljonist eurost) on alla poole protsendi. Üle jääb umbes 4000 firmat (~4,5 %), kelle töötajate arv on 10-250 ning käive 650 tuhat– 15 miljonit eurot. Seega on 99,5% ettevõtetest firmad, kes üksi turul teenust ja kaupa soetades ei suuda üldjuhul saada parimat hinda ja tingimusi. Sellistel äriühingutel pole reeglina otstarbekas värvata põhitegevust toetavate valdkondade spetsialiste ning hoida neid täiskoormusel.
Ülemiste City üürnikena oleme täheldanud, et ka Targa Äri Linna üürnike struktuur on läbilõige Eesti firmade struktuurist.
OSP eesmärk on, et ka keskmised ja väikesed ettevõtted tunneksid end tarnijate ees suurtena ning et nendega arvestatakse.
Unikaalsus seisnebki selles, et ka erasektoris on võimalik koostöö ühisostudes: kliendid saavad riske võtmata lisandväärtust mahuefektiga saavutatud parematest hindadest ning lepingutingimustest.
Kes on OSP kliendid?
Ühishangete puhul on klientideks erinevate suuruste ja tegevusvaldkondadega ettevõtted, kliendibaas kasvab iga päev. Meie kliendibaas on tõestuseks, et ühishangetes osalemisest võidavad nii suured kui väikesed ettevõtted. Kuna ühishangete puhul OSP ei tooda, osta, müü ega vahenda kaupu ja teenuseid, vaid viib kokku kliendi ning tarnija, siis ei ole OSP ühishangetes seotud ühegi kindla tarnijaga. Riigihangete koolituste ja konsultatsioonide valdkonnas on meie klientideks ministeeriumid, kohalikud omavalitsused, erialaliidud ja katuseorganisatsioonid, konverentside ja koolituste korraldajad, audiitorfirmad jt.
Mis on tehtud ja mis teoksil?
Oleme nõustanud ja korraldanud hankeid ning üksik- ja ühisoste alates mootorikütusest ja kindlustusteenusest kuni laevade hankeni välja. Samuti oleme paljudele klientidele (avalikus sektoris) koostanud hankejuhendeid, suurtele kinnisvaraomanikele oleme kaardistanud ja valmis teinud hoonete ja rajatiste siseriskide analüüsi, mis on eriti oluline avalikele hoonetele. Ühishangetest lõpetasime äsja kütusehanke, kus saavutasime arvestatava soodustuse kõikidele meie klientidele, olenevalt tarbitavast mahust. Lisaks pakutakse sama ühisostu raames meie klientide töötajatele soodustusi. Kütuse ühishankes osalenud ettevõtetele oli saavutatud soodustus kuni kuus korda parem nende varasemast soodustusest. Kutsume ettevõtteid kütusehankega ühinema, et mahu kasvades (progresseeruv soodustus on kokku lepitud) veel suuremat soodustust saada. Lähiajal alustame bürootarvete, sideteenuste, joogivee, sõidukite ja arvutite ühishanget. Täpsemalt saab meie tegemistega tutvuda www.osp.ee. Aga alati oleme valmis ka kõiki kliente külastama ja võõrustama.