Ühisostud

MootorikütusSideteenusElektrienergiaKontoritarbedÜksikostudTugiteenuste juhtimineRiigihanke koolitusedRiigihanke korraldamineRiigihanke nõustamine

Arvuta, mitu liitrit tasuta kütust võiksid Sina saada, kui oleksid OSP-i ühisostu klient


Kütusekalkulaator ärikliendile Hinnad seisuga 24.04.2018
Kütus D: Kütus 95:
Kütuseliitri hind tanklas (EUR/KM-ga):
Teie praegune soodustus liitrilt (SENTIDES):
Mitu liitrit kuus kulub?
Palun täitke väljad

Partneriks Neste AS

Outsourcing Partner OÜ (edaspidi OSP) korraldatud ühishanke raames pakkus parima lahenduse OSP klientidele Neste Eesti AS.

1.OSP klientidele pakutakse alljärgnevat allahindluse kombinatsiooni:

Neste kliendikaardiga saate soodustusi nii kütuse kui autopesul ja autokaupade ostul. Kui tangite bensiini või diislikütust Eestis, siis kehtib Teile kui OSP kliendile hinnavalem baashind + hinnalisa.

Kui juhtub nii, et tanklas olev jaehind on soodsam kui mainitud hinnavalem, siis kehtib Teile alati soodsam hind. Võrdlus toimub tankla süsteemis automaatselt, Teie ei pea ise midagi jälgima.

Baashind, millele hinnalisa lisatakse muutub vastavalt sissostuhinna muutusele ja see pole kunagi kõrgem kui hulgihind, mida saate soovi korral vaadata Neste kodulehel.  Diislikütuse ja bensiini hinnainfot on teil võimalik saada ka OSPi kaudu

Kui tangite bensiini või diislikütust Lätis või Leedus, siis seal baashinna valem ei kehti. Küll saate alati soodustust jaehinnast 0,025 €/l.

Kui tangite bensiini või diislikütust Neste teenindusjaamades Venemaal, siis seal baashinna valem ei kehti. Küll saate Neste kaardi näitamisel alati soodustust jaehinnast 0,50 rbl/l.

Kui soovite krediitkaarte, siis minimaalse krediidilimiidi arvutamiseks tehke selline tehe: kuu ostud eurodes x 1,5. Näiteks kui Teie ostud on 1000 eurot kuus, siis limiit peaks olema vähemalt 1500 eurot, et limiidist jätkuks maksetähtajani.

Kui krediidilimiit hakkab lõppema, siis ettevõtetest Klientidele saadetakse limiidi osas infot juhul kui limiidi jäägiks on 10% või vähem. Eraisikud näevad on oma limiidi jääki alati kviitungil pärast tankimist.

Teile esitatakse arve kaks korda kuus: Põhiarve ja Vahearve, aga tasuda võite üks kord kuus Põhiarve alusel. Soovi korral võite tasuda ka kaks korda kuus. Tehingute väljavõte saadetakse üks kord kuus koos Põhiarvega.

Arvuta, kui palju võiksid kokku hoida OSP ühisostuga


Sidekalkulaator

Teenus:

Tänase operaatori hind km-ta eurodes
(nt. 0,028 = 2,8 senti)


Kuus kõneminuteid VÕI SMS-e:
Sisestage siia number

Partneriks on ELISA EESTI AS

Kõneminut igasse võrku – 0,01 €/min
SMS – 0,02 €
Piiramatu mahu ja kiirusega andmeside – alla 7 €
Piiramatu mahu ja 2mbit/s kiirusega andmeside – 3,5 €
Grupisisesed kõned – TASUTA
Numbrite vahetus/liitumine – TASUTA
Kõnepost – TASUTA
Konverentsikõne – TASUTA

OSP kaardistab kliendi vajadused võtab elektrienergia pakkumised, annab soovitusi paketi ja energiamüüja valikul ning aitab lepingu sõlmimisel.

Antud teenuse puhul kujuneb teenustasu lähtuvalt kliendi aastasest elektritarbimise mahust järgmiselt:

  • kuni 150 eurot (lisandub käibemaks) kliendi kohta, kui kliendi eeldatav aastane elektrienergia tarbimine on alla 100 MWh;
  • kuni 200 eurot (lisandub käibemaks) kliendi kohta, kui kliendi eeldatav aastane elektrienergia tarbimine 101-500 MWh;
  • kuni 400 eurot (lisandub käibemaks) kliendi kohta, kui kliendi eeldatav aastane elektrienergia tarbimine 501-2000MWh
  • kuni 600 eurot (lisandub käibemaks) kliendi kohta, kui kliendi eeldatav aastane elektrienergia tarbimine on üle 2000 MWh.

Hinnavõrdluse jaoks on meil vaja:

– Eleringi andmelaost teie elektritarbimise tabel (nt soovitavalt  vähemalt viimane aasta)

– Teavet, kas ja millised on teie lepingute lõpetamise tingimused (etteteatamine; sanktsioonid vms)

– Teavet, kas teil on lepingutes ka kirjas mingid kuumaksed vms lisatasud lisaks fikseeritud hindadele (öö ja päev eraldi)

PS! Kaks viimast punkti on täidetud, kui klient saadab lepingu (kõikide soovitud objektide kohta, kui peaks eraldi lepingud  nt olema)

– Volitus , et saaksime hinnapäringuid kliendi nimel elektrienergiamüüjatele teha. Volitus lae SIIT!

Arvuta, kui palju võiksid kokku hoida OSP ühisostuga

Kalkulaatori võrdlus alates kahest tootest


Kontoritarvete kalkulaator
Toode Kogus Hind
Koopiapaber A4 80g 500l Navigator Universal pk € / km-ta
Koopiapaber A4 80gr 500l Plano Universal pk € / km-ta
Pastapliiats Grand GR-5750 mehanismiga sinine tk € / km-ta
Märkmepaber 75x75 Stick Notes kollane pk € / km-ta
Kiletasku A4 köidetav ülevalt avatud 40mic 100tk. pakis pk € / km-ta
Tekstimarkerite komplekt Forpus 4 värvi kpl € / km-ta
Korrektorrull 4,2mmx6m Forpus tk € / km-ta
Piim Marge 2,0% 1L
liiter
€ / km-ta
Tee HERBA (erinevad maitsed) 20tk. pakis pk € / km-ta
Sisestage kogused ja summad

Partneriks – Orient Kontorikaubad AS

Fikseeritud hinnad ~ 200le tootele, millele rakendub tarnijapoolne hinnagarantii.

• Tasuta uksest ukseni teenus sõltumata tellimuse suurusest;
• Garanteeritud teenuse kvaliteet
• Paindlik lähenemine
• Tellimiskeskkonnas oleva ettevõtte konto kaudu on võimalik büroovarustusega seotud kulusid juhtida ja kontrollida
• Võimalus tellida büroovarustust ka väljaspool Eestit (Leedus, Lätis, Soomes)

Ostuprotseduuri läbiviimine vastavalt kliendi soovile, et klient saaks vajamineva toote/teenuse turult parimatel tingimustel. Leping sõlmitakse kliendi ja tarnija vahel. Ka selle variandi puhul olenevalt hankeobjektist ning kliendi soovist, võib hankele järgnev lepinguline suhe olla:

Variant 1: iga klient sõlmib tarnijaga otselepingu konkreetse koguse kauba/teenuse ostuks (arveldused toimuvad kliendi ja tarnija vahel);
Variant 2: raamlepinguga seotud, kus OSP ja tarnija lepivad kokku üldisemad koostöö tingimused ning kliendi ja tarnija vahel sõlmitakse otseleping. Koostöö eesmärgiks on võimaldada klientidel pikema perioodi jooksul soetada kaupa/teenust raamlepingus toodud tingimustel (hind, tarnetingimused jne);
Variant 3: OSP poolt kliendi ja tarnija vahelise lepingu haldamine (läbirääkimised, lepingutingimuste täitmise kontroll, lepingu kehtivusel kõikvõimalike probleemide/pretensioonide lahendamine, vajadusel lepingupartneri vahetus).

Tulenevalt eeltoodust OSP ei tooda, osta, müü ega vahenda kaupu ja teenuseid, vaid viib kokku kliendi ning tarnija ehk OSP ei ole ühishangetes seotud ühegi kindla tarnijaga.

OSP on valmis kliendilt üle võtma hetkel kliendi poolt opereeritava põhitegevust toetava teenuse valdkonna. Ehk kui klient omab teatud spetsiifilist tugiteenust osutavat üksust, aga samas soovib keskenduda oma põhitegevusele, on OSP valmis alustama läbirääkimisi nende valdkondade haldamise ja juhtimise üle võtmiseks. Näiteks võib selleks olla kontsernipõhine tütarettevõte/üksus, mis toetavad kontserni põhitegevust (nt kliendispetsiifiline väljaõppekeskus või muu põhitegevust toetav spetsiifiline valdkond, kus turul konkurents puudub).

OSP poolt mehitatud teenuste pakkumine koos ühishangetega:

Ühendades meie poolt mehitatud valdkonnad ning pakutavad teenused erasektorile (sh ühishanked), pakume ainulaadset väärtust, kus kliendil on võimalik tugiteenused kätte saada ühelt partnerfirmalt, hoides kokku püsikulusid. Vabanenud ressursse saab suunata põhitegevusse, mis võimaldab keskenduda oma põhitegevusele ja sellega seotud konkurentsieeliste arendamisele. Antud juhul on tegu täispaketi teenusega.

Eeinevate tugiteenustega seotud projektide juhtimine ja korraldamine:

– ühekordsed projektid;

– lühi- ja pikaajalised projektid;

– läbirääkimiste pidamine;

– esindamine

Vastavalt kliendi soovile pannakse kokku spetsiaalne riigihanke koolituskava. Koolituse viime soovi korral läbi kliendi juures või meie poolt valitud asukohas.

Koolituse ajamahu saab valida klient ja koolitused võivad kesta paarist tunnist mitmepäevaste koolitusteni. Riigihangete koolitused on praktilised, tuuakse näiteid, lahendatakse ülesandeid, peetakse arutelusid jne. Üldjuhul on pakkujatele suunatud koolitustel põhirõhk välja kuulutatud hangete kohta info leidmisele, pakkumuse koostamise põhireeglitele, pakkumuse esitamisele ja vaidlustusvõimaluste tutvustamisele.

Riigihangete koolitusi viivad läbi oma ala spetsialistid, kellel on suur praktiline kogemus riigihangete läbiviimisel ning samuti riigihangete valdkonnas koolitamisel. Kaasatavad lektorid on saanud väga hea tagasiside koolitatavatelt, seega kindalasti on tagatud ka Teie rahulolu.

Riigihangete seadus näeb hankijale ette suure hulga keerulisi menetlustoimingud, mille järgimine on hanke õnnestumise eelduseks.

Võtame enda kanda avatud riigihanke korraldamisel vastavalt kliendi soovile kõik või osa järgnevatest menetlustoimingutest:
– riigihanke ajakava planeerimine
– hankemenetluse valiku osas soovituse andmine
– hankedokumendi koostamine (üldjuhul välja arvatud tehniline kirjeldus)
– hankemenetluse alustamise otsuse ettevalmistamine
– riigihangete registris hanke välja kuulutamine
– hankedokumendi kohta esitatud küsimustele vastuste koostamine
– pakkumuste avamise protseduuri läbiviimine
– pakkumuste avamise protokolli koostamine
– pakkumuste läbivaatamine
– järelepärimiste koostamine (vajadusel)
– pakkuja kvalifitseerimise protokolli ja otsuse ettevalmistamine
– pakkumuste vastavuse protokolli ja otsuse ettevalmistamine
– pakkumuste hindamise protokolli ja eduka pakkumuse otsuse ettevalmistamine
– vaidlustusel esindamine (vajadusel)
– lepingu läbirääkimistel osalemine
– riigihangete registris aruande ja vajadusel aruande lisa sisestamine

Loetletud hanketoimingud võivad erineda sõltuvalt riigihankemenetluse liigist

Kui riigihangete korraldamisel tekib küsimusi, mille osas vajate spetsialisti hinnangut, siis võib julgesti pöörduda meie poole.

Näiteks, kui olete otsustanud riigihankemenetluse ise läbi viia, aga menetluse jooksul võib tekkida vajadus spetsialistiga konsulteerida või lasta dokumente üle vaadata, siis oleks lahenduseks konsultatsioonilepingu sõlmimine meiega. Lepingu sõlmimine ei kohusta spetsialisti poole pöörduma, aga kui tekib vajadus kriitilisel momendil abi järele, siis on see ainult telefonikõne kaugusel.

Samuti võib kliendiga sõlmida pikaajalisema lepingu, mis tagab selle, et iga hetk olenemata ajast ja riigihankest, on hangete alastes küsimustes spetsialisti nõuanne käepärast.

Telli isiklik HINNAVÕRDLUS:
1. Lae fail(id) [arve] meie andmebaasi
2. Märgi kindlasti kirjeldusse oma nimi, e-maili aadress ning kontakttelefon
3. NB: Erakliendile on hinnavõrdlus TASUTA!
4. Ärikliendile hinnavõrdlus tasuline, liitumine TASUTA
5. Liitumise korral tehakse tasaarveldus
6. Ühe Ühisostu arve(te) hind 25€